reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Takáčová

Barbora Takáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som v procese neustálych fyzických a psychických zmien, ktoré vyvrcholia 3.februára 2010, koncom a zároveň novým začiatkom. Heslo: Paulinka Zoznam autorových rubrík:  PocityVytiahnuté zo zásuvkySúkromnéTo čo ma štve!

reklama

Vytiahnuté zo zásuvky

Žijem na dedine a som na to hrdá...-)

Barbora Takáčová

Žijem na dedine a som na to hrdá...-)

Aj keď si už pomali zvykám, ešte stále ma prekvapí výraz „ sedláčka „! Stretávala som sa s ním pomerne často. Vždy keď sa ma niekto opýtal kde bývam a ja som odpovedala v dedine nedaleko Bratislavy, odpoveď bola rovnaká. „ Ani veľmi nevyzeráš, že si sedláčka!“ Potom to postupne prestalo, stretávala som sa zo staršími ľudmi a hlavne, mali asi iný pohľad na vec.  No, ale nieje všetkým dňom koniec a opäť som to počula pomerne nedávno.

  • 4. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 447x
  • 102
Trest smrti

Barbora Takáčová

Trest smrti

Zaujať stanovisko k trestu smrti je asi dosť ťažké hlavne preto, že zo všetkých strán počúvame rôzne názory ohľadom humanity a práva na život.

  • 3. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 592x
  • 70
Spomienka na detstvo

Barbora Takáčová

Spomienka na detstvo

V sobotu večer sme sedeli s kamarátmi a rozprávali  sa. Spomínli sme na detstvo, čo si pamätáme, ako sme mali poodierané kolená, ako nás mami volávali domov s vetou „ vaňa je už napustená, okúpať sa a spať, zajtra ideš do školy !“

  • 2. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 902x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu