reklama

Trest smrti

Zaujať stanovisko k trestu smrti je asi dosť ťažké hlavne preto, že zo všetkých strán počúvame rôzne názory ohľadom humanity a práva na život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (70)
Obrázok blogu

Ja by som sa opýtala inak! Ak niekto niekomu vezme život má on sám ešte právo na ten vlastný život?! No, ale to je asi tiež vec názoru a hlavne pohľadu.

 Môj názor na trest smrti vystihuje asi Chamurapiho zákon Oko za oko, zub za zub. Som toho názoru, že ak je niekto masovým vrahom, len tak sa vo väzení neresocializuje. Ostáva to v ňom presne tak isto ako u pedofilov. No, možno to nieje až taký dobrý priklad, lebo sú to psychické poruchy ale aj tak, plánovanie vraždy, nájomné vraždy a pod. Nemyslím, že tu by sa vzťahovalo právo na život. Samozrejme existujú justičné omyly. Pri treste smrti sa už justičný omyl napraviť nedá!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Prečo by ale niekto, kto zabil dieťa len preto, že sa mu páčilo, ako kričalo a popri tom ho ešte znásilnil by mal dožiť vo väzení na náklady štátu? Náklady štátu?! Platí to všetko občan a recidivista si môže vyštudovať a vzdelávať sa. Nemyslím, že toto je dostatočný trest za spáchanie niečo takého. Možno je to chápanie trestu v zmysle toho, že je odčlenený od spoločnosti, len neviem či to takýto človek chápe ako trest alebo ako vykúpenie.

Trest smrti je veľmi nejdenotná téma opierajúca sa o množstvo názorov a štúdii. Ja som za trest smrti, nie v každom prípade, ale vo veľmi tažkých zločinoch by sa mal uplatnovať.

Barbora Takáčová

Barbora Takáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som v procese neustálych fyzických a psychických zmien, ktoré vyvrcholia 3.februára 2010, koncom a zároveň novým začiatkom. Heslo: Paulinka Zoznam autorových rubrík:  PocityVytiahnuté zo zásuvkySúkromnéTo čo ma štve!

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu